Går strømmen, sprænger et vandrør eller lignende, så læs her, hvad du som beboer skal gøre. 

Akutte situationer

Ved akut behov (sprængte vandrør, strømsvigt og lign.) skal du som beboer kontakte husets faste håndværkere. De har alle døgnvagt.

Orientér gerne varmemesteren Morten om situationen ved at lægge en besked på telefonsvareren. Morten kan kontaktes på mail varmemester.gunloeg@gmail.com og mobil 91551555.

Du kan også spørge andre beboere i vores lukkede Facebook-gruppe. Søg efter ‘ABgunløg’, hvis du ikke allerede er medlem.

Sprænger der et vandrør i din lejlighed, går strømmen eller lignende er det vigtigt du først kontakter vores varmemester hvis det er i dagtimerne - han vil kunne hjælpe dig med at vurdere hvor akut problemet er og måske kan han også løse det for dig.

Vurderes det at være akut skal du henvende dig til firmaerne nedenfor, men som andelshaver skal du huske først at undersøge om årsagen til skaden ligger i din egen lejlighed. I så fald skal du selv betale reparationen.

Hvis du er lejer, og tilkaldet viser sig at være unødvendigt, skal du ligeledes selv betale.

Bemærk, at vi har skiftet til ny elektriker og VVS pr. november 2019. Opdaterede kontakt-informationer herunder.

Ved rør-, vand-, varme- eller gasproblemer samt elektricitet:

SIF Gruppen (EL)
39 75 07 50

John Jensen VVS
46 56 00 86

DONG ENERGY
72 10 20 30

HOFOR (vand - hvis problemet ligger uden for vores ejendom.)
38 88 24 24